انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی  09128984021

انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی 09128984021

پایان نامه,پروپوزال؛مدیریت حسابداری ادبیات مدیریت بازرگانی مدیریت مالی مدیریت حقوق حقوق عمومی حقوق خصوصی حقوق بین الملل قاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.انجام مشاوره تهیه.ترجمه انجام پایان نامه پاورپوینت اکسپتisi،روش تحقیق. انجام پژوهش و تحقیقات
انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی  09128984021

انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی 09128984021

پایان نامه,پروپوزال؛مدیریت حسابداری ادبیات مدیریت بازرگانی مدیریت مالی مدیریت حقوق حقوق عمومی حقوق خصوصی حقوق بین الملل قاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.انجام مشاوره تهیه.ترجمه انجام پایان نامه پاورپوینت اکسپتisi،روش تحقیق. انجام پژوهش و تحقیقات

آموزش عالی تحقیقات سیمرغhttp://www.simorgh-researchgroup.ir

" آموزش عالی تحقیقات سیمرغ : گروه مشاوره تخصصی با کادر مجرب و آکادمیک" مشاوره تخصصی انجام پایان نامه مقاله پرسشنامه انتخاب موضوع تهیه پروپوزال کلیه رشته ها بصورت تخصصی و حرفه ای همراه با ارائه منابع جدید " مکاتبات آنلاین و مجازی: گروه مشاورین تخصصی همراه شما در انتخاب موضوع، انجام پایان نامه، مقاله، پروپوزال، تحقیق در هر مکان و سطحی و رشته ای" =انتخاب موضوع معتبر و تنظیم پروپوزال و پرسشنامه و انجام پایان نامه همراه با منابع و مقالات، تخصص ماست= تهیه منابع علمی در سراسر دنیا با رعایت کلیه موازین حقوقی و قانونی کپی رایت ما به شما مشاوره تخصصی می دهیم با همکاری فارغ التحصیلان ارشد و دکتری برتر دانشگاههای صنعتی شریف، تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، امیرکبیر علوم تحقیقات آزاد 

http://www.simorgh-researchgroup.ir

۰۲۱-۷۷۶۱۷۰۳۲       :دفتر مرکزی 


0912-8984-021 (ترجیحاپیامک.ساعات10-22)خانم موسوی


marosy3@gmail.com


نمایندگیهای فعال:

دفتر مرکزی: تهران. خ.انقلاب- پیچ شمرون- خ.بهار- برج بهار-ط دوم

تلفن دفتر مرکزی جهت هماهنگی: 77617032   سرکار خانم مهندس موسوی


توجه: با توجه به وجود سیستم نوبت دهی در دفتر مرکزی، در مراجعه حضوری به دفتر مرکزی لازم است قبلا با واحد

هماهنگی زمان مراحعه حضوری تنظیم شود تا امکان پاسخگوئی شایسته و پویا فراهم گردد.


دفتر نمایندگی مرکزی و شرق (فارس-خراسان-یزد-اصفهان)  09137144332  خ سنجری


دفتر نمایندگی کرمان و زاهدان و هرمزگان: 09137144332


دفتر نمایندگی شمال و غرب کشور: مهندس هاشمی

09124616872


آموزش تخصصی انجام مقاله پایان نامه ISI ISC تهیه و مشاوره فروش انجام پایان نامه ارشد و دکتری مجموعه اطلاعات گزارش مقاله، طرح پژوهشی، پایان نامه، استاندارد، راهنمای طراحی، منوال فارسی نرم افزارهای مختلف، بصورت وب مجازی از طریق اینترنت برنامه نویسی، تحلیل آماری، مشاوره انتخاب موضوع، نوشتن پروپوزال تهیه پرسشنامه- انجام پایان نامه و سفارش خرید مقاله و تز و پایان نامه در دنیا برای دریافت مشاوره انجام پایان نامه یا مقاله ترجیحا به مدیریت دپارتمان ایمیل بزنید marosy3@gmail.com متخصص در زمینه برنامه نویسی آموزش نرم افزار ، تحلیل آماری و آموزشEVIEWS SPSS MINITAB LISREL Matlab, fortran, مدلینگ، تجزیه و تحلیل گزارش نویسی و فرمت بندی استاندارد.با ماهمکاری کنید

نمایندگی در شهرستانها پذیرفته می شود- پروپوزال تخصص ماست در این وب سایت لیستی از اطلاعات پایان نامه های موجود برای ممانعت از دوباره کاری و برای انجام کارهای جدید ارائه می شود و فروشی نداریم و اصالت آثار حفظ می شود.

=====================

یکی از دغدغه هایی که برای اکثر وبلاگ نویس ها وجود دارد ، اطلاع از بهترین زمان برای به روز رسانی وبلاگ است.

بر همین اساس ، مهمترین مسئله ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این موضوع است که نشستن پشت سیستم و نوشتن یک پست برای وبلاگ با انتخاب زمان مناسب برای انتشار آن بسیار حائز اهمیت است.در حقیقت اطلاع از زمان مناسب برای به روز رسانی وبلاگ با تجربه ای که اکثر وبلاگ نویس های مطرح در این مورد کسب کرده اند به پایداری  وبلاگ کمک فراوانی خواهد کرد.این زمان بندی برای وبلاگ نویس های مختلف متفاوت خواهد بود. ممکن است یک وبلاگنویس طبق یک عادت همیشگی هر روز صبح با رفتن به پاتوق خود که می تواند یک کافی شاپ باشد و یا اینکه هر شب در خانه ،در یک زمان خاص اقدام به نوشتن پست جدید برای وبلاگ نماید.با وجود تفاوت هایی که در به روز رسانی وبلاگ ها وجود دارد ، تحقیقاتی که دن زارلا محقق HubSpot انجام داده است، نشان می دهد که این زمان بندی به، به روز بودن وبلاگ کمک کرده و نتیجه آن داشتن یک وبلاگ پویا خواهد بود.

بهترین زمان برای به روزرسانی وبلاگ را می توان از طریق آمارگیروبلاگ و سایر داده های آماری بدست آورد.طبق تحقیقاتی که دن زارلا انجام داده است ، بیشترین ترافیک وبلاگ ها و بازدید های انجامی در ساعات اولیه روز انجام می شود که با این حساب بهترین زمان برای به روز رسانی، ساعت یازده صبح خواهد بود.هرچند این موضوع از نظر من با توجه به زمینه کاری وبلاگ و اینکه بازدیدگنندگان ثابت وبلاگ در چه موقعیت جغرافیایی قرار دارند متفاوت خواهد بود، با این حال می توان این زمان در نظر گرفته شده از سوی دن زارلا را یک شاخص برای به روزرسانی وبلاگ ها درنظر گرفت.

اما اطلاع از زمان نوشتن و انتشار وبلاگ برای اکتیو بودن وبلاگ از طریق موارد اشاره شده ، کافی نیست.با اطلاعات جمع آوری شده توسط دن زارلا از ۴۰ هزار وبلاگ ثبت شده در Hubspot و بررسی ارتباط لینک ها و کامنت هایی که با استفاده ازتوئیتر، فیس بوک و ایمیل ، باعث جذب بازدیدکننده به وبلاگ شده اند، به دریافت مناسب و نتیجه گیری این مورد که بیشترین بازدید در هنگام صبح انجام می شود کمک کرد.دن زارلا تحقیق انجامی خود را در قالب یک اینفوگرافیک به شکلی که در تصویر مشاهده می کنید به نمایش گذاشته است.

از نظر دن زارلا که تحقیق خود را در زمان های مختلف و با در نظر گرفتن موقعیت زمانی کشورها وبا شرایط کاری متفاوت آنها انجام داده است ، پرداختن به این موضوع همانند پژوهش های پزشکی مهم بوده و نکته قابل توجه این است که وقتی پزشکان در شرایط خاص و فردی تجویز متفاوتی دارند ، می توان به راه حل های دیگری نیزبرای انتخاب بهترین زمان برای به روز رسانی وبلاگ اندیشید.به همین دلیل دن به وبلاگ نویس ها توصیه می کند داده های آماری بدست آمده را به عنوان اولین پلکان درنظر داشته و با استفاده از سایر مواردی که از طریق یک تحقیق شخصی به دست می آورید ، بهترین انتخاب را برای زمان به روزرسانی وبلاگ بدست آورند.

به عنوان مثال دن که در لاس وگاس زندگی می کند ، با درک این موضوع که منطقه زمانی متفاوتی با سایر ایالت ها و حتی کشور های دیگر دارد، به این نتیجه رسیده است که بهترین زمان برای انتشار پست های وبلاگش کمی بعد از نیمه شب خواهد بود چرا که در این حالت بسیاری از بازدیدکنندگانش در ابتدای روز که شامل مردم اروپا نیز می شود، اقدام به بازدید مطالب منتشر شده او می کنند.

در صورتی که به صورت روزانه اقدام به انتشار یک مطلب در وبلاگ می کنید تنها دغدغه شما انتخاب بهترین زمان برای انتشار پست های وبلاگ خواهد بود اما در صورتی که به صورت پراکنده و در طول هفته ویا ماه مطالب خود را منتشر می کنید،انتخاب بهترین روز نیز مهم خواهد بود.از نظر دن زارلا فعالیت شبکه های اجتماعی نیز در زمان بندی انتشار پست ها تاثیر گذار است و هنگامی که فعالیت شبکه های اجتماعی در اواخر هفته کاسته می شود شما باید این محدودیت زمان بندی را نادیده گرفته و مطالب خود را منتشر کنید چرا که وبلاگ ها نیز مشابه شبکه های اجتماعی فعالیت کمی در آخر هفته دارند و این یک فرصت مناسب برای دیده شدن وبلاگ شما در صورت انتشار مطالب در آخر هفته ،خواهد بود.بر همین اساس شانس خوانده شدن ایمیل ها نیز بیشتر خواهد بود پس باید به اشتراک ایمیلی نیز توجه زیادی داشت چون یک اهرم قدرتمند در زمان افت فعالیت شبکه های اجتماعی خواهد بود.

با این حال تحقیقات دن به عنوان یک قانون و اساس کار برای همه وبلاگ ها عملی نخواهد بود و هر بلاگری نیاز به یک برنامه ریزی متفاوت برای انتشار مطالب خود دارد و در این راه محتوای وبلاگ تاثیر گذار خواهد بود.ممکن است در زمان های مختلف یک روزو یا در طول هفته پست ها منتشر شوند.با موارد یاد شده می توان به این نتیجه رسید که ،انتخاب زمان مناسب صرف نظر از تفاوت های محتوایی وموقعیت زمانی بسیار مهم بوده و در این راه تحقیقات دن زارلا به انتخاب مسیر درست برای به روز رسانی وبلاگ بسیار مفید خواهد بود.

What’s the Best Day and Time to Blog?

One of the questions I get asked most often by beginning bloggers is when they should blog. The most important thing for any blogger to know is that there is a critical difference between when you sit down to write your blog and when you actually publish your blog. I’ve advised bloggers for several years on how to develop a routine that allows them — and this can mean you — to write the most effectively, utilizing available time (and perhaps peace and quiet) to write a blog post. For some, this may mean developing a habit of heading to your coffee shop every Saturday morning to write your blog post, or sitting down every evening if you’d like to write a post for your readers to enjoy every day. The difference, however, is that you may not want to actually publish your blog post immediately. Dan Zarrella, HubSpot’s Social Media Scientist, has devoted hours of research to looking at when it is the best time to publish a blog post to generate the most attention.

The Best Time to Blog

I had a chance to sit down and chat with Dan about the best time to blog and he said that, while he has gathered other data, and of course blogged about dozens of other topics, his research about timing is “what people are super interested in. Data about what hour to publish a blog post is what gets the most attention.” His research consistently finds that the average blog gets the most traffic in the morning, as defined by EST. In fact, the average blog gets the most traffic around 11 a.m. EST. However, there is much more to timing your blog post than just scheduling it to publish at 11 a.m. EST.

…May Not Apply to You

But knowing when to blog — and when to publish your blog — doesn’t stop there. Using data collected from 40,000 blogs from HubSpot customers from a variety of industries, Dan correlated links and comments with when blogs were published to determine how to use Twitter, Facebook, and email marketing to get the most of when a blog post is initially published. His latest infographic, below, summarizes these best practices, which are notably not hard and set guidelines. Dan says this “data comes from aggregates and [his] Twitter data comes from millions of pieces, multiple markets, times zones, and countries.” He advises that the “best way to think about timing is to compare [it] to medical research and come out with a general best course of action. But in individual cases, doctors look at specific cases. They might apply the best general course of action, then apply a specific solution if that doesn’t work.”

Experiment with Timing on Your Own Blog

For this reason, Dan advises bloggers to use this data as a stepping stone; consider other options if you find that using his research doesn’t work for you. For example, Dan actually lives in Las Vegas, so he finds that he needs to work around his own research, which references the fact the most Americans live in the EST time zone. (In fact, over 141,631,478 people live in the EST timezone, and another 85,385,031 live in CST, while only about 48,739,504 live in the PST timezone.) Dan finds publishing his blog posts shortly after midnight (PST) allows not only his global audience to see his posts during their days (such as in Europe), but also ensures that readers in the EST time zone see his blog first thing in their morning.

Whatever You Do, Publish Early

Dan explains that for those who publish blogs that may be used as a source — such as his and other researchers and thought leaders — these posts are now accessible by what Rand Fishkin has called the “linkerati.” Dan says that “by publishing earlier, these posts are accessible by the ‘linkerati’ on the West Coast” by the time they start blogging and using social media.

This lends to Dan’s other research, which shows that tweeting and sharing posts on Facebook and Twitter later in the day can help drive more traffic to your blog — which is why it is important to consider posting your blog in the morning (again, as defined by EST). Specifically, retweet activity on blog posts generally tends to peak around 4 p.m. EST. Dan also found “articles published in the morning, around 9 a.m. EST, tended to be shared more on Facebook than articles published at other times of the day.”

Don’t Forget About Weekends

If you publish every day of the week, you may only be concerned with the time of day to post. But what about if you publish sporadically throughout the week — or even month? For those looking for the best time to blog, first consider when the best time it is for you to actually write the blog. Then, consider some data Dan found about what he calls “contra-competitive timing, which is the idea that when social activity tends to slow down, the social media activity has a higher click-through rate and sharing is higher.” Dan told me to think about this as that awkward moment at a party when you’re talking loudly to someone next to you and, just as you say something private, the room quiets and your voice is amplified. Similarly, the Web gets noticeably quieter on weekends, and while social media activity does slow, this is a chance for your content to be seen and therefore read by more people. Dan has also noticed a “huge increase of click-through rate on email on weekends because there are so few emails in our inboxes, and so they’re much more likely to be read.” (On that note, Dan strongly suggests bloggers to consider using email newsletters, as he says they are “way more powerful than social media. [They have] a much stronger lever.”)

Do What’s Best for You

Again, Dan’s research does not conclude as a hard-and-fast rule that will apply to everyone. Specific individual cases may require you to adjust your publishing schedule and share specific content based on your own unique needs. Different content may mean you share that type of content at different times of the day — or even week. The best time to blog boils down to what’s best for you and your blog, though starting with research like Dan’s can be incredibly beneficial in making a step in the right direction.

How have you found the best time to blog? Do you follow any rules? Feel free to share your experiences in the comments.

Check out these stories: