انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی  09128984021

انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی 09128984021

پایان نامه,پروپوزال؛مدیریت حسابداری ادبیات مدیریت بازرگانی مدیریت مالی مدیریت حقوق حقوق عمومی حقوق خصوصی حقوق بین الملل قاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.انجام مشاوره تهیه.ترجمه انجام پایان نامه پاورپوینت اکسپتisi،روش تحقیق. انجام پژوهش و تحقیقات
انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی  09128984021

انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی 09128984021

پایان نامه,پروپوزال؛مدیریت حسابداری ادبیات مدیریت بازرگانی مدیریت مالی مدیریت حقوق حقوق عمومی حقوق خصوصی حقوق بین الملل قاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.انجام مشاوره تهیه.ترجمه انجام پایان نامه پاورپوینت اکسپتisi،روش تحقیق. انجام پژوهش و تحقیقات

سعو.سئو


از نظر بنده سئو دارای 3 بخش اصلی هست که هر بخش تقریبا 33% موفقیت در سئو را شامل می شود. بخش اول سئو فایل ها یا همان سیستم، دوم سئو دامین و سوم سئو مدیریتی است. در زیر این 3 بخش را بیشتر توضیح می دهم.


1- سئو سیستم
این بخش فنی ترین قسمت سئو است که مربوط به طراحان و برنامه نویسان سایت شما می شود. در واقع تقریبا 1/3 موفقیت سایت شما در سئو مربوط به این بخش می شود. برای مثال برنامه نویس کدی می نویسید که نقشه گوگل بر اساس مطالب منتشر شده سایت شما ایجاد شود. یا مثلا برنامه نویس تنظیم می کند که آدرس های اینترنتی مناسب موتور جستجو تولید شود و یا اصطلاحا URL ها SEF باشند. یا طراح قالب و برنامه نویس سعی می کنند کد های خروجی سایت هیچ خطای w3c نداشته باشند یا برنامه نویس سعی می کند که صفحات با عنوان های یکسان در موتور جستجو ایندکس نشود و خلاصه هزاران موردی که همگی به طراح و برنامه نویس سایت شما مربوط می شوند. ما د خیلی سعی کردیم که تا جای ممکن روی این بخش کار کنیم تا خیال خریداران بابت این بخش راحت باشد. در بین سیستم های رایگان وردپرس سئو تقریبا مناسبی دارد.
تصور اشتباه: برخی از کاربران گمان می کنند که اگر سایتی با سیستمی که سئو قوی دارند راه اندازی شود قطعا موفق خواهد بود یا برعکس فکر می کنند اگر سایتی در سئو موفق است حتما دارای سیستمی با سئو قوی است. سئو سیستم یا همان بخش اول سئو در بهترین حالت می تواند 33 درصد از مراحل موفقیت سایت شما در سئو را طی نماید.

2- سئو دامنه
این بخش سیار مورد علاقه موتور های جستجو است. سئو سیستم را می شود با تهیه یا سفارش یک سیستم سئو به برنامه نویس بدست آورد. اما از نظر گوگل یا سایر موتور های جستجو چنین سایت هایی الزاما یک سایت مفید یا مرتبط نسبت به یک کلمه کلیدی نیستند. در این صورت شما با یک کپی و پیست اسکریپت سئو شده می توانستید یک سایت پربازدید با ورودی گوگل بالا بدست آورید. شما اگر سایتی با بهترین حالت در سئو سیستم داشته باشید و یک لینک با آن کلمه کلیدی از یک سایت نداشته باشید قطعا از نظر گوگل سایت شما رتبه ای در آن کلمه کلیدی نخواهد داشت. اینجاست که لینک بیلدینگ و استفاده از بک لینک خیلی پر کاربرد می شود. اکثر سایت هایی که دارای پیچ رنک بالایی دارند به صورت ماهانه برای لینک دادن به سایت شما هزینه دریافت می کنند و مشتریان زیادی هم دارند. اینکار بسیار هزینه بر است اما اگر اصولی انجام شود سئو دامنه و رتبه سایت شما را در آن کلمه مورد استفاده در لینک به سایت شما افزایش می دهد. گرچه استفاده اصولی و تخصصی از بک لینک که باید زیر نظر کارشناس سئو انجام شود تاثیر بسیار زیادی در کسب رتبه با یک کلمه کلیدی دارد و البته افزایش کیفیت سئو دامنه سایت شما خواهد شد ولی سئو دامنه در بک لینک خلاصه نمی شود. حضور در شبکه های اجتماعی و خلاصه هر موردی که به دامنه سایت شما مرتبط باشد مربوط به این بخش می باشد. حتی سن دامنه شما نیز در سئو دامنه شما تاثیر دارد. در حال حاضر مهمترین معیارهای ارزش گذاری سئو دامنه یک سایت پیج رنک گوگل آن سایت است.

3- سئو مدیریتی
اگر یک برنامه نویس یک سیستم کاملا سئو را به شما تحویل دهد و یک سئو کار با هزینه بالای سئو دامنه سایت شما از نظر سئو دامنه و یا رتبه مناسب در کلماتی خاص بالا بیاورد تنها 2/3 از موفقیت در سئو سایت شما طی شده است و 1/3 آن مروبط به مدیر آن سایت خواهد شد. شاید ساده ترین مثال از سئو مدیریتی این است مدیر سایت باید سایت خود را گوگل وبمستر اضافه کند. موارد دیگری مانند نحوه نوشتن اصولی مطالب و انتخاب و تعیین چگالی کلمات کلیدی مورد نظر برای هر صفحه و اقداماتی از این نظیر که در واقع معمولا توسط مدیر یک سایت انجام می شود مربوط به سئو مدیریتی می شود. فرض کنید مدیر سایتی صفحات قدیمی را از سایت خود را تغییر آدرس می دهد. با این اشتباه رتبه افت زیادی می کند. یا مثلا با چندین سایت خیلی کم ارزش تبادل لینک می کند و سئو دامنه سایت خود را به شدت کاهش می دهد. در سئو مدیریتی واقعا باید مراقب اشتباهات مدیران سایت ها بود. سئو مدیریت وقت گیرترین بخش سئو سایت است که قطعا با تلاش بسیار زیاد حاصل خواهد شد. دیده شده سایت هایی که در موارد 1 و 2 بسیار ضعیف هستند اما با توجه به تلاش های مدیر در استفاده مناسب از فاکتور های سئویی که توسط مدیران قابل انجام است به نتایج بسیار خوبی رسیده اند.

نتیجه گیری
هر کدام از این بخش ها برای خودشان دنیایی دارند و اگر می خواهید سایتی موفق در سئو داشته باشید سعی کنید در هر 3 بخش قوی باشید. متاسفانه با وجود همه گیر شدن دانش سئو هنوز برخی سئو را در یکی از این بخش ها خلاصه می کنند و اهمیت واقعی هر بخش را نمی دانند. از نظر ما موفقیت در سئو کسب بیشترین بازدید هدفمند از گوگل و سایر موتور های جستجو است.