انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی  09128984021

انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی 09128984021

پایان نامه,پروپوزال؛مدیریت حسابداری ادبیات مدیریت بازرگانی مدیریت مالی مدیریت حقوق حقوق عمومی حقوق خصوصی حقوق بین الملل قاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.انجام مشاوره تهیه.ترجمه انجام پایان نامه پاورپوینت اکسپتisi،روش تحقیق. انجام پژوهش و تحقیقات
انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی  09128984021

انجام مشاوره پایان نامه,پروپوزال،مقاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.تهیه وترجمه،عقدقرار داد؛دفتر مرکزی 09128984021

پایان نامه,پروپوزال؛مدیریت حسابداری ادبیات مدیریت بازرگانی مدیریت مالی مدیریت حقوق حقوق عمومی حقوق خصوصی حقوق بین الملل قاله علمی پژوهشیisc،ISI،انتخاب موضوع رایگان.انجام مشاوره تهیه.ترجمه انجام پایان نامه پاورپوینت اکسپتisi،روش تحقیق. انجام پژوهش و تحقیقات

معرفی به موتورهای جستجو بهینه سازی برای موتورهای جستجو



معرفی به موتورهای جستجو
بهینه سازی برای موتورهای جستجو

مهمترین عامل برای موفقیت یک وب سایت در بستر وب جلب بیننده می باشد و جدا از خدمات ارایه شده در آن، باید بیننده داشته باشد و بطور کلی تعداد بینندگان یک سایت برگ برنده آن برای کسب موفقیت در دنیای وب است.
روشن است که فقط یک طراحی جذاب و چشمگیر تضمینی برای آمدن کاربران به سایت نمی باشد، بلکه باید بینندگان را به طریقی به سایت جذب نمود.
بدون شک بهترین راه برای رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران، موتورهای جستجو می باشند. یعنی اگر در جستجوی کسب اطلاعات در رابطه با موضوعی خاص و یا به دنبال خدمات و یا کالایی باشید، در اولین گام به سراغ موتورهای جستجوگر خواهید رفت.

امروزه موتورهای جستجو یکی از ابزارهای قدرتمند و مهم در بستر وب می باشند و کمک فراوانی به کاربران اینترنتی می نمایید که آمارها نیزگواهی بر این ادعا می باشند :

    82 درصد کاربران اینترنت، موتورهای جستجوگر را ابزار اصلی خود برای یافتن وب سایت ها عنوان کرده اند.
    57 درصد از کاربران اینترنت، هر روز جستجو می کنند و 46 درصد این جستجوها برای کالا یا خدمات است. (منبع: SRI )
    85 درصد ترافیک هدفمند در اینترنت، را موتورهای جستجوگر باعث می شوند. (منبع: Institute of Technology 7th www user survey –Georgia)

همان گونه که آمارها نشان می دهند موتورهای جستجوگر ابزار مناسبی هستند که خریداران به کمک آنها، کالا یا خدمات (اطلاعات) مورد نیاز خود را می یابند. البته بسیاری از کاربران دریافته اند که در اغلب موارد 10 رتبه اول (صفحه نخست) نتایج جستجو می تواند خواسته آنها را برآورده کند و هنوز هم علاقه دارند که تنها 10 سایت اول در نتایج جستجو را مرور کنند.

با توجه به این آمارها، اهمیت کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو روشن تر می شود، بطوریکه رتبه بالاتر برابر است با بازدید کننده بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر.
موتورهای جستجوگر مهمترین ابزار بازاریابی الکترونیک نیز محسوب می شوند.

معرفی وبلاگ به موتورهای جستجوگر

فهرست شدن مطالب وبلاگ شما در موتورهای جستجوگر در نهایت باعث افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ  خواهد شد. در ادامه نحوه معرفی وبلاگ به سه موتور جستجوگر مطرح و محبوب که قابلیت جستجو در محتوای فارسی را دارند شرح داده خواهد شد.


معرفی به جستجوگر گوگل ( Google )
جهت معرفی وبلاگ به جستجوگر گوگل به این آدرس بروید و همانطور که در تصویر نیز پیداست آدرس اینترنتی وبلاگ را در قسمت URL و توضیحی مختصر درباره وبلاگ را به انگلیسی در بخش Comments بنویسید .. لازم به ذکر است که گزینه Comments اختیاری است و میتوانید آنرا پر نکنید. در ادامه کلمه موجود در تصویر را در زیر آن و دربخش مربوطه بنویسید و در نهایت دکمه Add URL را بفشارید تا پیغام مربوط به ارسال موفقیت آمیز آدرس وبلاگ به گوگل نمایش داده شود.

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl


معرفی به جستجوگر یاهو ( Yahoo )
برای معرفی رایگان سایت یا وبلاگ به جستجوگر یاهو لازم است تا یک نام کاربری از یاهو داشته باشید که میتوانید از ایمیل یاهو یا آی دی پیام رسان یاهو( یاهو مسنجر) استفاده کنید. پس از رفتن به آدرس معرفی سایت به جستجوگر یاهو و ورود نام کاربری یاهوی خود و کلمه عبور آن وارد صفحه ای دیگری خواهید شد که میتوانید آدرس وبلاگ خود را ثبت کنید.  این صفحه دارای دو ورودی است که میبایست در روبروی عبارت Submit a Website or Webpage  را انتخاب و آدرس وبلاگ خود را وارد کنید. همچنین گزینه دیگری برای ورود آدرس RSS وبلاگ نیز وجود دارد که البته اختیاری است ولی پر کردن آن به جستجوی بهتر مطالب وبلاگ شما کمک خواهد کرد. پس از ورود آدرس وبلاگ دکمه Submit URL را بفشارید تا صفحه دریافت موفقیت آمیز آدرس وبلاگ شما توسط یاهو نمایش داده شود.

http://siteexplorer.search.yahoo.com/submit

 

معرفی به جستجوگر مایکروسافت( Msn  و  Bing )
معرفی وبلاگ به جستجوگر مایکروسافت ( MSN و Bing ) بخصوص از این جهت که جستجوگری در حال پیشرفت است و احتمالا نقش بیشتری در نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز بازی می کند توصیه می شود. برای معرفی وبلاگ به آدرس معرفی سایت جدید به این جستجوگر رفته و همانطور که در تصویر زیر نیز پیداست روبروی عبارت Characters کلمه نوشته شده در تصویر بالای آن و در پایین عبارت Type the URL of your homepage آدرس وبلاگ خود را وارد کنید سپس دکمه Submit URL را بزنید.

http://www.bing.com/webmaster/SubmitSitePage.aspx

نکات و موارد مهم

  • معرفی کامل و ایندکس مطالب وبلاگ شما توسط موتورهای جستحو بین پانزده روز تا دو ماه پس از معرفی آدرس وبلاگ به طول می انجامد بنابراین برای مشاهده مطالب وبلاگ در نتایج جستجو مدتی زمان لازم است. همچنین میتواند با در جستجوگر گوگل با جستجوی عبارت site:yourblog..blogfa.com از ایندکس شدن و شناخته شدن وبلاگ شما توسط این موتور جستجوگر اطمینان حاصل کنید و در دیگر موتورهای جستجوگر نیز میتوانید مستقیما آدرس وبلاگ خود را وارد کنید.
  • برای کسب موقعیت بهتر در موتورهای جستجو بهتر است زمانی اقدام به معرفی وبلاگ خود کنید که وبلاگ شما حداقل دارای پنج یا ده مطلب باشد . بسیاری از اوقات وبلاگهای بدون محتوا توسط موتورهای جستجو ایندکس نشده و یا از نتایج جستجو حذف می شوند.
  • از دوستانتان که دارای وبلاگ یا وب سایت هستند بخواهید که به وبلاگ شما لینک بدهند و شما نیز میتوانید متقابلاً اینکار را برای آنها انجام دهید. تعداد لینک بالاتر به کسب موقعیت بهتر در نتایج موتورهای جستجوگر کمک میکند.
  • از معرفی بی دلیل و متعدد وبلاگ خود به موتورهای جستجوگر پرهیز کنید اینکار هیچ کمکی به شما نمی کند. در عین حال اگر پس از ده ماه وبلاگ شما در نتایج جستجو ظاهر نشد میتوانید مجددا اقدام به معرفی وبلاگ خود کنید.


     


از بین موتورهای جستجوگر موجود چهار موتور جستجو دارای اهمیت زیادی هستند :

 

1. Google
       
2. Yahoo
       
3. MSN
       
4. Bing
     

 

با توجه به روشن شدن اهمیت موتورهای جستجو باید هر وب سایتی برای موفقیت حتما" در نتایج آنها حضور داشته باشد که راه حضور آن نیز تنها به وسیله روش ها و تکنیک های خاصی امکان پذیر است.
 حضور در موتورهای جستجو ، پس از نصب و راه اندازی سایت گامی است که هیچگاه نباید فراموش شود.

اما نکته ای که نباید فراموش کرد آن است که تنها حضور در این موتورها کافی نیست چرا که معمولا کاربران نتیجه مورد نظر خود را در صفحه  نخست و یا دوم انتظار دارند، بنابراین پیروزی در رقابت برای قرار گرفتن در صفحات نخست در جستجوی کلمات کلیدی خاص بسیار اهمیت دارد

موضوع پایان نامه مدیریت شهری

  • جهت ثبت موضوع بنام شما به موسسه ایمیل بزنید
  • رابطه رشد جمعیت شهری با متغیرهای کلان اقتصادی (تورم، اشتغال، تولید ناخالص، سرمایه گذاری و ….)
  • ارائه مدلی جهت سنجش توسعه پایدار در شهرها (مطالعه موردی استان …)
  • تعیین درجه توسعه یافتگی استان ….
  • تدوین استراتژی توسعه پایدار در مناطق شهری
  • اولویت بندی شاخص های توسعه پایدار در ایران با روش تحلیل سلسله مراتبی فازی FAHP
  • تحلیل همبستگی بین سرمایه اجتماعی و سرمایه انسانی با درجه توسعه یافتگی شهرها
  • شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه پایدار در ایران
  • تدوین استراتژی بهینه توسعه توریسم در راستای توسعه اقتصادی در شهر … با استفاده از ماتریس سوات
  • برنامه ریزی توسعه توریسم شهری بمنظور توسعه پایدار شهری در ….
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه توریسم در … با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره
  • شناسایی راه کارهای مناسب جهت برنامه ریزی صنعت توریسم در …
  • اکوتوریسم روستایی و نقش آن در توسعه پایدار شهر …
  • بررسی تاثیر توریسم مذهبی – فرهنگی بر توسعه پایدار شهری …
  • برنامه ریزی توسعه صنعت توریسم بمنظور توسعه اقتصادی مطالعه موردی شهر …
  • برنامه ریزی توسعه صنعت توریسم بمنظور توسعه اجتماعی مطالعه موردی شهر …
  • برنامه ریزی توسعه صنعت توریسم بمنظور توسعه فرهنگی مطالعه موردی شهر …
  • بررسی نقش برنامه ریزی شهری در توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی شهرها مطالعه موردی …پ
  • پیش بینی قیمت مسکن در شهرستان X
  • رابطه سرمایه اجتماعی و توسعه شهری
  • موضوع پایان نامه مدیریت شهری
  • طراحی مدل سنجش سرمایه اجتماعی در شهر …